tidig morgon snabb uppdate..

har haft fullt upp på senaste och inte varit speciellt mycket vid datorn. gick upp klockan 6 imorse, och klockan är ju väldigt lite nu med. underbart väder ute iaf.. skönt!
sitter och äter frukost. kom hem sent igår, gick och la mig typ dirket.. och andreas skule bara städa undan lite i lägenheten eftersom det var så störkigt och sabina kommer hit ikväll så..
trodde bara han skulle städa lite lätt det värsta men älskling har gjort det jättefint och jag vart helt jätte glad när jag vaknade imorse.

tack älskling!

för övrigt så är jag trött som tusan denna veckan. nytt jobb, nya rutiner osv.. men det är skönt!

nu ska jag äta upp mina sista äpplebitar och sen ska jag byta om och åka till jobb. öppnar med Johan idag, för att lära mig och insåg just att det kommer bli fler såna här tidiga mornar.. wonderful!

Puss och hej, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emelie

här i Göteborg så är vädret tyvärr inte fint :(

2009-05-07 @ 06:50:02
URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Josie

Vad kul att du har fått jobb :) Hoppas allt är bra! Det verkar det vara :) Hälsa Andreas. Puss & Kram

2009-05-08 @ 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0