svenne barn!!

jag är bränd. var och solade solarium idag för första gången på ett år eller något. och jag är bränd. fy fasen! hahah! men det är skönt faktiskt. andreas skrattar åt mig o undrar hur det blir när vi åker till thailand.
jag har skrattat hela dagen:) vi gick upp och åt frukost vid 10 idag. la och mös och åt glass i soffan och tittade på film. åkte och solade, körde och köpte färg till stugan som vi ska måla i helgen och sen åkte vi hem till andreas föräldrar och tittade på filmer från när andreas är liten. sötaste jag sett och jag hoppas att jag och andreas får så söta barn :D
åkte hem och lagade spagetti och kycklingfärs, det var längesen nu. gott!
nu sitter vi ny duschade och väntar på vad kvällen kommer till att erbjuda.
det känns för övrigt som en söndag. men ikke.
jag jobbar några timmar imorgon, knappt några barn men vi ska städa lite och sådär. slappt!
helgen annars är inte så planerad så vi får se. :)

förresten så igårmorse så ringde min telefon och jag blev jätterädd då folk inte ringer mig på morgonen annars, jag tittade på telefonen och det stod "emelie snygg" och det numret har inte ringt mig på ca 8 månader och jag stod och tittade ytterligare några sekunder innan jag svarade. hör emelies underbara stämma:)
hon var hemma. dåligt surt att jag är 60 mil från henne ändå :/ kommer iaf hem om en vecka så då blir det kram kalas:)
gud vad jag har saknat henne.. <3
Välkommen hem min bästa stumpis <3


veckorna går så otroligt fort. man brukar ju se fram emot sommaren osv. men jag ska verkligen jobba nästan exakt hela sommaren. ska inte klaga och det gör jag inte! men jag skulle vilja åka till skåne några veckor men den planen höll inte :( så man kan ju hoppas att någon kan lägga pengar på att åka upp och hälsa på. att någon vill lägga pengarna på det. för i sommar finns ju tiden som inte funnits tidigare i år. ska bli kul att se!


åt ju mat innan vid halv 6. och ikväll tänkte vi göra skagen toast med avokado och jag längtar, älskar det:)

Lön på måndag förresten och det ska bli spännande att se vad det blir:)

tänkte förresten lägga ut bilder på vår lägenhet osv.. .:)  vem tycker det låter kul?

nej nu ska jag krama sönder min p-vän<3

L O V E  Y O U  A L <3
puss/emma













Kommentarer
Postat av: Josie

Ja det är verkligen dags att lägga ut bilder på lägenheten :) Nu! Puss

2009-05-24 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0