långhelgen som gått!

helgen som gått har bestått av filmmys, god mat, målat i gäststugan på landet, varit ute och ätit tappas med ida och markus, suttit och myst på djurgården, missat tåg med 2 sek, skrattat, busat och umgåtts!!

idag hade vi en otroligt mysig dag på djurgården. satt och åt glass och kramades på en brygga vid vattnet med utsikt över grönalund och dess karuseller och skrikande gäster, cinderella(där färjan spelas in) gud vad stor den båten är, utsikt över glittrande vatten och strålande sol. underbart!

har blivit galen i Buffalo wings. mums!

är superglad att emelie är tillbaka på svensk mark och längtar ihjäl  mig efter att få träffa henne på fredag<3

igårkväll åkte jag och darling in till ida och markus i stan, gick en promenad genom stan och satte oss på uteserveringen på caliente och åt tappas och 2 lite sangria. superskönt och riktigt sommarkänsla! :)
missade tåget hem med 2 sekunder så vi gick och köpte varsen kaffe och chokladmjölk. var väl hemma vid 2 inatt..

nu sitter andreas och spelar fifa och jag bloggar seriöst.

jag har en hyffsat rolig vecka framför mig. jobb varje dag som vanligt +
måndag: tårta och kalas för anderas bror!
tisdag: tv kväll
onsdag: sola, shoppa?
torsdag: träffa mikaela?(om hon kan och vill)
fredag: åker vi till skåne:D

HÅLL I ER, FÖR OM NÅGRA MINUTER SÅ KOMMER ETT INLÄGG PÅ VÅR LÄNGEHET! :) KUL VA?

MEN först, lite bilder sen idag och igår!


KRAAAAAAAM!





Söta ida och markus på uteserveringen igårkväll :)



här låg vi och gosade i solen idag:D







MAAAHHHH BEEEJJJB <3






och när vi låg där och mös så kom emelie förbi :) Emelie, he he he! emelie. fattar du?:) en båt, emelie....



Nytt lägenhets inlägg kommer om en liten stund:)



Kommentarer
Postat av: Linda

Heej snäckan. Hoppas allt är bra med dig uppe i stockholm? Jag saknar dig här nere på alla fysträningarna vi har nu, för fyy katten vad jobbigt det är just nu. Drömde förresten om dig inatt ;D haha. Himla fin lägenhet ni bor i med :)

ha det så bra, hoppas vi ses snart, Puss <3

2009-05-25 @ 22:14:55
Postat av: Emelie

HAHA, kul med båten! :) SNART KOMMER DU HIT. jag längtar som tusan. pusssssssss <3

2009-05-27 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0