hemmafru/bulltant/fixarfrasse....

kalla mig vad ni vill:) ikväll känner jag mig väldigt huslig och fruig.. haha!
andreas har sina vänninor här och tittar fotboll, härligt för mig! då jag får jag barnfritt ;)
lite kvalitetid för mig själv.



jag och andreas hade lite myspys efter jobbet idag. vi la i sängen och åt glass, busade och sen lagade vi buffalowings och under tiden så gjorde jag muffins och han gjorde chokladbollar.. mums :) mysigt..
efter maten så kom andreas vänner hit och jag tog på mig löparskorna och gick sollentuna runt i ca 1 timme. skönt!
men ingåg nu att jag har för stora löparskor så jag har typ ont precis som jag fått blåsor under fötterna..
efter det så tog jag en lång varm dusch, ansiktsmask, på med rentävttad mjukisdress och nu sitter jag här och dricker te och betalar elräkningen..
riktigt skönt!

jag har ändrats kroppsligt under min tid i stockholm, som stockholmsbo.. i alla år har jag aldrig haft någon aptit, ätit dåligt, alltid fryst(jag frös verkligen alltid och jag hade helst många lager med kläder på mig), jag kunde inte sitta och titta tv ens 10 minuter utan att ha en tjock filt över mig, jag hade ofta ont i magen och så..
nu har jag en grymt bra temeperatur. fryser när alla andra fryser och är varm när alla andra är varma...
jag vet inte om detta tyder på att jag hittat rätt i livet och att jag gör saker nu som jag vill göra.
jag vet inte!
men jag är sjukt lycklig. jag mår bra i kroppen.
vet inte om jag har gått upp några kilo eller ner men jag bryr mig inte. jag insåg ikväll för sista gången att jag är nöjd nu.
jag ser ut som jag gör och det ska jag sluta bry mig om.
jag har bra temperatur och det är sjukt mycket värt.
det har faktiskt varit jobbigt att alltid frysa och inte ha aptit till mer än sötsaker(som jag hade innnan)
nu kan jag äta stora portioner mat och sitta och titta tv med en mjukisdress utan filt.
jag ska inte tjata men jag fick nog sagt vad jag ville ha sagt!

i helgen åker vi till skåne som sagt, längtar <3<3


nu ska jag roa mig själv bäst jag kan:)

PussPuss





jag och min stjärna, min idol, min livskamrat, min förebild, mitt ljys mitt allt, MIN MAMMA <3
love you

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Emma det var gulligt skrivet

2009-05-27 @ 22:40:06
Postat av: sara s

Vilket bra inlägg emma! Roligt att du är lycklig.

2009-05-28 @ 09:34:25
Postat av: A

Vad glad jag blir älskling!

Älskar dig så oroligt mycket Emma!!

2009-05-28 @ 10:59:32
Postat av: Mimman

Hej vännen. Hur är det med dig? Jag har bara en liten fråga:) Bor ni mitt i sollentuna? I de nybyggda längeheterna? Patrik har Kusiner i sollentuna. Vi ska åka dit nästa fredag men tyvärr ska vi inte vara där så länge annars hade vi ju kunnat träffas.

Puss

2009-05-28 @ 13:02:47
URL: http://mimmanstenlundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara små kusiner som bor i sollentuna sen har han andra kusiner i enebyberg. Vi ska upp på student till hans kusin. Tyvärr ska vi åka hem redan på lördags förmiddagen. Men vi ska åka upp redan på fredag morgon och gå lite i stan så jag kanske kan ring dig då.. eller du jobbar kanske? Har du samma nr som innan? Puss

2009-05-28 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0