hej min tjej!

myser in i det sista.
igår var andreas på hockey hela kvällen och då var ida o sabina här. vi drack vin o pratade skit.. mysigt!
idag är andy sjuk! andy, ahhhahahah :)
men nu är han bättre o busar med mig. och vi skrattar jättemycket. hi hi hi!
vi ska snart duscha och sen ska vi äta kycklingfärs o spagetti samt rabarber paj med vanligsås till efterrätt!!! mummiii..
sen ska andy(hahahahh andy) hjälpa mig att packa..
sen ska han köra mig till arlanda och pussa mig hejdå.
kommer ju inte ses på massa dagar. sorligt men sant!
andy ledsen, emma ledsen, vi sakna varandra. mycket.
men vi ses snart igen..
hi hi hi
jag är en tönt..

andy hälsar, hej säger andy med sin solkyssta arm upp i luften. hejjj hejj! :)

andy smetade glass i hela mitt huvud innan. busigt va?

tar med mig datorn ner till skåne antaglignen och då bloggar jag mer annars bloggar jag näör jag kommer hem till stockholm igen.. logiskt!

hej å ivej som vi sär på redi skånska...

ses snart mina vänner o familj :)


jag är dryg! och älskar min andy! <3




ps, andy är sjuk, därav plåstret! hihihihih



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, som jag skrattade när jag läste inlägget :) Haha! Hela Andy är lite solkysst :D

2009-03-20 @ 09:29:14
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0