fredag igen..

tycker att jag skriver fredag igen varje fredag men jag beundras fortfarande över hur fort veckorna går. ena dagen är det måndag och sen dagen efter är det fredag.. fast jag tycker det är skönt :)

jobb veckan har gått bra, vissa dagar är mer påfrestande än andra. men jag trivs otroligt bra! det är ju trots allt det viktigaste.

i onsdags var söta sabina här och åt och snackade skit. lika mysigt som alltid! igår var svärföräldrna här på en fika. och idag efter jobbet åkte jag och min andreas till älskade ikea och shoppade lite.
handlade 2 byråer, enkla och när vi var på väg hem så insåg vi att vi inte skulle kinna ha det som vi ville. jag trodde jag skulle börja gråta. men efter mått och diskution när vi kom hem så insåg vi att det säkert skulle bli bra.
så kvällen har bestått av att skruva ikea möbler, städa och stälal ordning. och nu sitter vi här utslagna i soffan och är riktigt nöjda :) det blev jättebra.
lägger nog ut bild senare...
förutom byråerna köpte vi massa andra saker som jag inte orkar skriva nu.


imorgon ska vi sova länge, jag och mitt hjärta!!
efter det har vi en del att göra, massa att fixa denna helgen känns det som.. kul saker!

Nu ska vi nog överväga en dusch och sen ska vi nog sova, jag är supertrött!!

Och vi ses om en vecka gott folk, då blir det kärlek, skratt, fest och kalas:D love you all... <3 <3

Puss puss & kram / Emsi...





(haahhahahah ELIN, du tittade)
=
nu är vi skyldiga dig varsett slag;)




Kommentarer
Postat av: Elin

FREAKS!

2009-06-06 @ 09:18:20
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0