a fab weekend.. less fab week...

en helt underbar helg har passerat..

-i fredags slutade jag redan kl 13.00. i ösregn.
-flög världens äckligaste flygresa, det var typ storm och jag trodde att vi skulle störta.
- mamma och elin hämtade mig på sturup, blev en liten fika där innan vi tog oss hem genom bilköerna i lund(studenter)
- gjorde mig klar
-stack in om joakim och drack ett glas champange och firade hans student
- åkte till lyby där minna hade sin studentmottagning.
-åt gott, drack gott, sjukt trevlig sällskap, dans, sång och glatt humör.
- trevlig gåtur med emelie ner till minnas place. efterfest!
- hem och sov..

Grattis minna min vän till studenten, fyfan vad du är bra!

LÖRDAG:

- uppe med tuppen, åt lång frukost med familjen, körde massa ärenden i älskade lilla hörby:)
- ärenden med emelie och pernilla.
-pernilla, linn, holly, johanna och jag skrev sång till emelie.. lyckat . tummen upp!
- pernilla och jag gjorde oss klara. jag hade ca 5 klänningar på mig 3 ggr var innan jag bestämde mig. temat var vitt, och jag tycker inte om vita klänningar =stort problem för mig!
- Åkte ut till bosetorp där Emelie Fredrik Cissi och Josse hade 20 årsfest.
-även denna kväll hela underbar. hade så grymt kul och alla mina vänner var på plats. love love love! <3
- dansade till skorna åkte av, ont  i fötterna efter en helg med höga klackar.
- åkte hem med mc driver, jag pernilla och linn. vilket liv! synd om mc driver. hahaha! mycket skratt även här.
- hoppade av alla 3 hos linn. blev nattmat, bastu och skratt. även lite busringningar om jag inte minns fel:)
- somnade alla 3 i en dubbelsäng, oj oj oj så mysigt;)
- vaknade oc stirrade i taket, vågade inte resa mig upp. hade ingen röst och kände mig sjukt sliten.
- vi gick upp och tog på oss. gick till lågpris och handlade frukost, bort till emelie där emelie sebbe kim och kitte var:)
- blev en mysig frukost och skvaller om allt skoj som hänt under helgen..
- mamma och kom hämtade mig så jag åkte hem och packade och bytade kläder. sen cyklade jag bort till linn igen.
- där blev det onyttigheter, skitsnack, tv och kinamat. samt en liten promenad på det.
- kramades hejdå, jag ville storböla men höll mig! starkt. för det var verkligen jobbigt att lämna mina prinsessor!<3


Har haft världens underbaraste helg. en respris från studenten så kul jag hade. alla var samlade och jag älskar mina vänner så! ni vet vilka ni är, ni andra kan slänga er i väggen!

Hemma i stockholm har jag gråtit över allt, varit sjuk, feber, ont i halsen och alltmänt nere. nu är jag på fötterna igen!

har nyss lagat en stor middag med kycklingfärs och spagetti. och en stor sallad.
ska började städa nu och sen duscha och sådär. behövligt!

Men sköt om er..
mina bilder ligger på facebook från helgen..

Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: emelie (din fru)

ÅHHHHHH helgen var bäst. saknar dig som tusan min vän. koooooooooooooom hem!

2009-06-17 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0