tjohoo

först av allt, Mammi och pappi, jag saknar såklart er jättemycket:) och jag vet att ni saknar mig jättemkt, pappa saknar sin "näbbgädda" och mamma saknar att ha någon där hemma som stökar till det : )

vi har köpt en hallspegel som är 190 hög och väger 22 kilo. den är stor och TUNG, den ska hängas upp på väggen var det tänkt, hylla med 2 tavlor på ska upp, gardinstång+gardiner ska upp, rullgardin ska upp och kanske en tavla.
ikväll hoppas jag att detta kommer att ske!

det är så himla kul att inreda lägenheten, och andreas och jag har väldigt lik smak så när allt är uppe så kommer det att bli riktigt bra tror jag!

nu tänkte jag städa lite, här är så skitigt, men det känns inte lönt att städa och sen borrar man massa damm o skit igen..
funderar på att gå ut och gå en runda också! så får det nog bli:)

nej nu är det helt mörkt i lägenheten så nu ska jag gå o tända osv!

pusssis



jag på 12-slaget på nyårsafton:)


en sjuk emma på väg upp till sälen med älskling:)

Kommentarer
Postat av: A

Jag tror nog att jag har världens finaste flickvän!!!

SE MEN INTE RÖRA PÖJKAR!

2009-01-16 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0