myskväll ala ema et ante!

då var det tisdag, onsdag imorgon!
ikväll har vi ätit gott, tittat på americas pai och victoria silvstedt-my perfect life! massa tända ljus och närhet.
finns det något bättre?
nu sitter älskling och spänner sig här bredvid mig, diggar till ljudet på sitt playstation, stoppar in en snus, slår i bordet, kliar sig i ansiktet, lägger huvudet i händerna, spelar fifa(fotbollsspel) och han ser hur miljonerna trillar in!?!?! jättemanligt.. hahaha!
kommentarer som:
"dålig kapning, rött kort för fan", "helvete" "offside(med basröst)", "skjut då för helvete" , "tyskfan", "nej för helvete, åhh" , ""
. trillar ur hans mun.+ alla andra ljud som beskriver hans glädje, men framförallt, absolut mest frustation.. hahahha!
det är bara så gulligt, roligast är väl ändå när killarna samlas ett helt gäng o sitter och spelar o svettas..
samtidigt så lägger han in kommentarer till mig o frågar /påstår saker som vi ska göra i veckan..

jag själv sitter iklädd morgonrock, bloggar, läser bloggar, tittar bilder på facebook och känner mig väldigt kvinnlig. haha!

vad händer resten av veckan då? we will see.. tänk om man typ hade vunnit en resa i 3 veckor till solen, jag hade blivit överlycklig..

funderar på att gå o ducsha och peela ansiktet. det finns väl inget skönare än att somna ren :)

nej nu ska jag vila ögonen på min otroligt snygga man!.. kanske ska få han att lära mig, se om tålamodet tilllåter... men just nu ligger han under så får nog vänta med att fråga det:P

Pus og kram!

Jag älskar min Andreas Pettersson:)<3




Kommentarer
Postat av: Elin

Söt liten tomte-nisse ;P

"roligast är väl ändå när killarna samlas ett helt gäng o sitter och spelar o svettas.." fråga mig, jag vet, HÅLL DIG DÄRIFRÅN om det skulle inträffa!

2009-01-21 @ 11:58:20
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0