lördag!

 igår kom andreas. på kvällen firade vi mamma och åt fondue och drack gott, tittade lets dance och spelade spel. jättetrevligt:)
läste elins blogg och jag skrev
"har nog aldrig varit så  mycket uttråkad som denna veckan"
och med det menar jag att när man ej jobbar så har man inget o göra. dagarna blir långa och eftersom jag har typ alla mina saker på något sätt här uppe osv så har jag haft mkt dötid.
MEN när jag varit med min familj., som jag varit väldigt mkt då har jag varit världens lyckligaste.. <3

kan alla sluta missuppfatta mig annars lägger jag ner min blogg! :(

blev iaf en snabb visit för andreas i skåne. eftersom det bara gick flyg halv 12 i förmiddags och inget mer på hela helgen så fick jag packa snabbt o sen åkt vi imorse!
typiskt. men ja!
kommer ju vara mkt i skåne denna månaden..

har packat upp alla mina saker nu utom kläderna som är så jävla tråkigt... buhu!

Andreas har överskottsenergi och står och dansar för mig nu. haha söt!

vet inte vad som händer ikväll men mat och dusch står först på schemat nu!

såå, Min FAMILJ och MINA VÄNNER- jag älskar er och tänker på er minst en gång varje dag! sluta tro något annat för tusan...
jag tycker ju om er<3

Ha en trevlig lördagskväll!:)

Kommentarer
Postat av: tozz

tycker om dig me!<3

2009-02-04 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0