hola!

då var det fredag, igen! helt galet vad tiden går. snart är det sommar:D yeees...
sitter och tittar på SATC nu. sen ska jag städa o lite så!
kommer nog hem till skåne på söndag, känns konstigt. inte varit hemma på en månad. men det kommer vara precis som jag inte varit borta alls efter en timme. det är väl så det är när man har ett hem, trygghet:)
ikväll är det lets dance, woho! veckans höjdare. love it! ska bara komma på något smaskigt att äta också.

jag saknar olle som fan, hahaha! och självklart min familj och mina vänner. men olle, får dofter av honom i näsan nu. fått de de senaste dagarna.
och jag ska köra bil, det saknar jag:P inte lika kul att köra här som hemma..

Nej nu ska jag fortsätta se >SATC..

Puss o kram



 när jag blir gravid så ska jag fota sånahär nakenfoto, det är vackert som in i helvete:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska jag med, fast jag ska ha fina underkläder på mig :)

2009-01-24 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0