bappiiibooo!

då har man vaknat till liv och dag ett utan andreas baby har börjat.
efter en knackig natt at sömn så sitter jag här iklädd pyamas, morgonrock och en mysig filt runt mig.
har just gjort slut på 2 knäckisar med avokado och salt. mummmi :D och bubbelvatten till det.
här är så tyst hemma. på ett helt annat sätt än hemma i stockholm.. buuu!
idag ska jag och elin sola antagligen och gå en runda. men först på schemat står film och dusch.
måste söka fler jobb i stockholm också..

jag hatar lögner. varför måste( jag skriver personer), personer ljuga. ljuga för att framstå sig själv som rolig smart o cool. det är allt utom vad personer tror, det är falsk, egosentriskt och elakt. hatar det!

längtar efter min Baby boo andreas!<3 jättemkt!
och jag saknar vår lägenhet;)


och förresten igår när jag skulle flyga från stockholm till skåne så gick jag förbi MÅNS ZELMERLÖF..
säger bara mums mums mums. jag tappade andan och knuffade till andreas i sidan med min armbåge och han frågar vad det är och jag stammar fram att det var måns.. hahah!
jag blev ju typ kär i måns för några år sedan när vi såg grease musikalen.. (och nej inte på alls i närheten samma kär som i dig andreas, du är mitt liv och jag älskar dig mest av allt)
men ja ni förstår!

Nej nu ska jag gå o städa undan i köket. (och ja, jag har blivit vuxen, iaf en bra bit på väg)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0