vindruva!

klockan är tio över tolv.. därmed avslutar jag denna dagen och hoppar in i duschen! insåg just att det är jobb imorgon och jag har inte duschat håret på flera dagar..

Ikväll har jag och älskling varit ute och kört bil och ätit glass och varit mysiga:) var även nere på balders och åt en utsökt bakad potatis med skagenröra.. mummyy jummy:)

Nu säger andreas att "emma vet du vad vi ska ha när vi flyttar till hus? vi ska ha en jaquzzi och en tv på väggen" haha..
jag har sagt till han att han ska göra oss rika så det är ju upp till honom:)

ska iaf bli kul att jobba imorgon. Men jag blev väldigt osäker nu på om jag kommer få tjänsten och det gör att jag inte kan andas helt.. eller ja, ni förstår vad jag menar..

Jag saknar mina vänner, jag vill ha tjejkväll!! <3

Och Ida birking min kära vän tack för kommentaren:D blev så glad när jag insåg att det var du.. och självklart så förväntar jag mig att du läser mig blogg :)

Nej nu ska jag hoppa i duschen och sen pussa ner mig med min Baby boo!

Puss och godnatt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0