ugly betty

kvällen har bestått av ugly betty och desperate housewives..
vek även ihop typ 1000 klädesplagg som la slängda över vårt kära hem.. skönt att få bort det!
åt ceasar sallad med kyckling ikväll också, hur gott är inte det!
var även in om gina och handlade 4 tröjor för endast 375 kr. vilket klipp va:) (hade bonuskortet som var fyllt)

mamma ringde innan, hon ska ringa telenor imorgon. vad skulle jag gjort utan mig tuffa mor? hon kan sånt där.
efter det ringde jag och frågade henne om en faktura som jag fått. jag klickade i massa frågor på internet förra veckan. typ vikt, längd, rökning, snusning, alkohol, jobb, hälsa o vänner osv..
och det kom fram att jag skulle bli ca 86 år eller något. grejen är att dom idioterna spårat min ip adress och skickat en faktura på 250 kr.. är dom sjuka eller?
ska jag betala 250 kr för att få reda på att jag ska dö och lämna denna jord den 26 juni 2076 eller vad det var? sjukt ju.. haha!
mamma ska iaf ringa dit också, vilken hjältinna hon är! <3 tack mammmi...

Nej nu ska jag dusha min kropp och sen ska jag springa in i sovrummet o hoppa på min älskade lilla älskling som ligger och tittar fotboll..

Pussis o kramis! <3

ps, kvällen har firats med varsen tårtbit, för jag har fått jobb:D:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha! du ar knasig. du kommer i alla fall do dagen innan min fodelsedag, det ar ju lite trakigt. da kan du ju inte fira min fodelsedag. tur att du har en snall mamma som fixar till dig :) GRATTIS till ditt nya jobb! vad ska du jobba med? snaaaaaart ses vi min saknade van. inte mycket kvar nu. pa fredag drar jag till tahiti!

PUSSSS <3

2009-04-29 @ 07:48:40
Postat av: Emelie

haha! du ar knasig. du kommer i alla fall do dagen innan min fodelsedag, det ar ju lite trakigt. da kan du ju inte fira min fodelsedag. tur att du har en snall mamma som fixar till dig :) GRATTIS till ditt nya jobb! vad ska du jobba med? snaaaaaart ses vi min saknade van. inte mycket kvar nu. pa fredag drar jag till tahiti!

PUSSSS <3

2009-04-29 @ 07:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0