snabb fakta

  • snabb fakta i punktform!

  • Elin kom hit i onsdag, vi åt tacos och jordgubba med glass o pratade skit
  • i torsdags så jobbade jag hela dagen o sen på kvällen lagade jag martin o elin mat o sådär..
  • i fredags jobbade jag 2 timmar o innan det åt jag frukost med elin o färgade hennes hår. efter jobbet så åkte vi in till stan. Såg Blondinbella, bobby och kissie. läs mer om det på elins blogg (www.elinandersson1987.blogg.se)
  • vi shoppade också lite o åt lunch och sådär..
  • igårkv'äll skruvade vi ihop våra ballkong möbler, sen var vi och åt i kista, blev lite snabb shopping och sen såg vi bio. Marley and me. hela bio sallongen grät. jag grät, det gick inte att inte gråta och andreas grät. och elin blev tåsögd:)
  • idag sitter vi på ballkongen och röker vattenpipa och väntar på solen. utomlands känsla. :)
  • nu ska vi snart till barkaby outlet och ikea. ikväll blir det utgång o middag antaglingen..


vi hörs o ses :)
ciao...

och förresten, älska att Elit är här:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0