molniga onsdag

idag är det onsdag och då kan jag inte sluta tänka på uterummet, mamma, bullar, kalops, handla, sovandes i uterummet, värme o kärlek, träningsfritt och familjemiddag.. det var så mina onsdagar såg ut! och jag saknar det som fan <3

Humör: uttråkad och neutral..
Gjort: vaknat, legat i sängen och tittat på bloggar...
Planer: inget speciellt. vara med älskling.. får se vart dagen bär av!
Ser på: datorn och ugly betty
Lyssnar på: ugly betty och datorns surr
Läser: bloggar?
Dricker: apelsinjuice
Äter: äpple
Bästa: att jag får leva med mig älskade sambo andreas
Sämsta: att jag inte får åka till skåne i helgen:(
Väder: molnigt och grått

PUSSISSSS



Kommentarer
Postat av: Ida

hej gumman! kom på att jag måste ju börja läsa din blogg mer :) jag kom precis hem från mammsen o pappsen, blev middaag o långpromenad så hann inte hitta på nåt idag.. men imorn hittar vi på nåt kul! puss o kraam

2009-04-22 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0