Mackasmacka..

Imorse mös jag lite extra med min älskling.. :) för er som inte vet så har hans föräldrar en båt på sitt landsställe. och för mig är det himla spännande att man kan åka på ringar och saker bakom båten, ligga på båten utanför skansen o lyssna musik o dricka gott o äta, åka in till stan med den osv. så jag frågade hur man tankade båten och om man behövde det..
han skrattade lite åt mig( han tycker jag har så söta frågor ibland)
och han berättade att det finns en statiol och en preem mack ute i vattnet där man kan tanka och handla godis o glass och så, precis som en mack på land.
det tycker jag var jättecoolt..
skämtade och frågade om mc donalds också fanns där ute och han sa nej inte än.. hahah
kan ni tänka er? jag kommer ju vara som en rymdgubbe på mars när jag åker båt i sommar. sjukt mysigt!

Nu ska jag gå upp ur sängen, klä mig och sådär..
ska till jobb halv 12.

Ikväll måste vi fixa present inför lördagen, och packa lite.
 vi åker ut till landet imorgon kväll och staannar tills på lördag! mysigt...

förresten så har jag och älskling ett halvår på fredag <3

ha en bra dag! puss o kram..


Kommentarer
Postat av: A

DU ÄR SÅ JVÄLA SÖT ÄLSKLING;-)

2009-04-29 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0