Bildspel!!


såhär översöt var jag på min morgon:D


såhär smart såg jag ut på jobbet, man fyller ju inte 19 för ingenting:P


såhär söt var jag i håret:P


här var dagens outfit från släktkalaset, Pennskoj och body. skönt och snyggt?


kalasoutfiten igen...


Denna bilden la bara där, tror det är från torsdagskvällen!



jag har världens störta och fulaste haka, här är tom bildbevis. (pappa fotograf)


idag lyckades jag se såhär bitcig ut på min lundtur:D


Sist men inte minst bjuder jag på lite bilder från middagen i fredags:D


okej jag är inte så bitchig som jag ser ut:P och pernilla min söta


Cornelia och pernillla, översöta:D


Minna min älsklingsdonna:D


Pernilla översnygg o dexie min pärla:D



jättesöta pernilla och min urgulliga toss i bakrunden..<3


Skål du glade:D


Jag och min kära jessica:D


denna bilden tog emot att lägga ut. Men, jag skrattar väldigt mkt o är glad. det är väl bra?:D


Emelie säääxi och minnski donna:D



Mmm, efterätt:D



Jag och Jessica på toaletten på tåget till köpenhamn:P


Igen...


Okej nu orkar jag inte mer:D PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0