Tjingtjing:P

jag har ont i magen, sitter här nyduschad, ska ner och tvätta lite träningskläder och borta tänderna.. hur skönt är det inte att borsta tänderna? skönaste som finns. (det säger jag om mycket men ändå)
har ont i mitt knä efter ikväll. träningen gick bra och det var riktigt roligt:) men jag ligger mer ner än står upp när jag spelar. därav mitt onda knä.
Nu väntar en helg med träningsläger. det ska bli riktigt kul:) fre-sön! längesen jag la så mycket tid på handbollen men det känns bra.
handboll handboll handboll. vi får se vi får se:)
imorgon tänkte jag pyssla om mig själv lite. dvs: ut och gå, äta frukost framför en film, raka benen, fotbad, ansiktsmask, laga en god middag och så:) kanske ska man gå upp lite tidigare. dvs halv 11 ist för 12:P
vi får se vi får se!

som sagt så kommer jag inte blogga alls i helgen, eftersom inget spännande kommer ske i mitt liv!

jag har inte så mycket att skriva känner jag. kanske ska satsa på heta bilder ikväll ist?

Puss <3



såhär svettig och snygg är jag efter träningen:P


åh sommardagar, ta mig tillbaka!



en skumm sak, jag är en person som alltid går sömne, prata i sömnen, skiker, skäller, gnisslar tänder i sömnen. jag gör allt när jag sover. imorse när jag vaknade så var jag iklädd detta tubtoppslinnet och så hade jag rullat upp persiennerna på rummet, vilket jag aldrig gör! jag undrar hur rolig jag måste se ut. jag funderar på att hyra in ett filmteam, någon frivillig?;)



igår köpte jag nya öronhänge. och jag älskar dem. visst är de söta?:)



Stike a pose bitch!



One more time!



DOOODAATTTIIi<3


Kommentarer
Postat av: Josie

Hahahaha fan vad sjukt att du gör sånt i sömne. Det är helt galet egentligen :P

2008-09-12 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0