suprise

nu kommer dagen som alla längtat efter:D Ett blogginlägg! gött va?

efter X antal klagomål om att jag inte bloggar så ska jag tillfredställa eran kväll till max med ett inlägg!

vad har jag gjort på senate då?
Tränat en del faktiskt, hunnit med några matcher. vilket verkligen inte är min starka sida!
jobbat, inte allt för mkt faktiskt! haha..
Storstäda mitt rum och min gaderod. Halleluja moment!
jag har umgåtts med Andreas!
Han var nere hos mig i helgen och jag är lyckligare än någonsin! <3<3
saknar honom nu men träffas snart igen...

jag är trött på hörby just nu, och detta jävla vädret.

ska duscha nu tänkte jag. och hade precis inte mer att skriva!
men jo, en sak om min kära syster.

fick just en kommentar av henne att "emma, du ser alltid bättre ut i håret och sminkar dig mer än mig"
men soooo?'
jag är ju och har alltid varit ett jävla utseende Freak! soo?
Elin är snygg på sitt vis, och det vet vi alla <3
ingen dömmer henne men alla dömmer mig. men jag kan ta det;)


skriver kanske mer sen!
Kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0