tråkigt

är verkligen uttråkad till max... :/
i "vanliga fall" så hade jag ju varit med Andreas nu. då har man alltid saker att göra
man är aldrig uttråkad och tiden går alldeles för fort!
denna dagen har varit fruktansvärd
känns som att när jag är hemma så kommer jag bara att ligga och sova, träna och jobba för att få detta året överstökat
2009 kommer bli mitt år, det känns som att jag kommer gå in i ett
roligare, fartfyllt och mer emma anpassat liv, tillsammans med Min Andreas!
känns inte som att jag kommer vara kvar i skåne länge till, vill upp till Andreas igen. mmm!
eller kanske han kommer ner i helgen:D det tycker jag iaf.
har inte så mkt att skriva.

måste bara nämna att när jag o älskling vaknade i söndags så snöade det ute
jag blev överlycklig och medans andreas la och surade över vädret så smsade jag ida
om att slå på stort och baka lussebullar, lyssna på julmusik o umgås.
så hon kom förbi och vi gjorde världens godaste lussebullar.:D
julen är rätt mysigt.
och lussebullar är asgott!

nej nu ska jag ta på mig ett lager kläder till för att jag fryser som fan
förflytta mig ner och sen ska jag titta tv i 2 timmar.
därefter hoppas jag på att min pojkvän har tid för mig!

Pusspuss tråkiga väder

Kommentarer
Postat av: emelie din basta van!

Jag saknar dig som tusan! ge mig lite lussebullar :)

2008-11-23 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0