blommor och bin!

har egentligen inte något att skriva så det kan bli spännande att se var detta inlägget hamnar!
tittat massa OC och top model hos pernilla ikväll!
tar det nu lugnt och ska väll snart sova! behövs alltid. imorgon bitti har jag lovat mig själv att ut och gå och träna lite pilates:D go go go emma!

satt och tittade runder på balfrisyrer. har ioförsig haft min balfrisyr bestämmd i huvudet sedan jättelänge tillbaka. men lite inspiration till är väll aldrig fel : )
kommer nog bli bra hoppas jag.

läste min systers blogg innan(www.elinandersson1987.blogg.se)
och där hittade jag denna bilden på Challeballebaluns. skrattade rakt ut samtidigt som det mös till i magen! så jävla gullig bild på honom som kattunge. var tänker han egentligen på denna bilden?
som en fladdermus hänger han där! tuffsig, söt och så jävla go :D
ahhhh:D

image25


vet inte riktigt vad som händer imorgon. träna, sola, städa och vatttengympa.
Jag vet iaf att projketarbetet måste få sig en rejäl omgång med!

på lördag är det utgång med chicksen! stenssons, blir nog trevligt!

nej nu ska jag sova eller titta film, utan min älskling:/ åhhh helt tråkigt ju. ensamt som fan! saknar honom så.

Natti/Emma


Jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0