Slapp

det blev massa ost och bubbelvatten till frukost. ost och vatten är något jag kan äta hur mycket som helst av när jag druckit alkohol dagen innan. ost liksom, är det inte det godaste som finns?
kan drömma om ost i alla sorter o former. mums!:D

Ska på släktkalas för kusin Christian som fyllt 19 i veckan om en stund. jag sitter här, skabbig är man.
måste slänga på mig lite smink, platta håret.
också till det dagliga jävla problemet.
man har hur mycket kläder som helst men ändå har man aldrig något att ta på sig. förstår inte det!
nej nu ska jag ta tag i mitt klädproblem o slänga på mig en trasa.

jag är sugen på att baka kanelbullar ikväll, men min syster kommer säga "glöm det emma, aldrig i livet. jag har jobbat hela helgen och är skittrött och nu ska jag hem och dusha."
hahah, upp till bevis, vad kommer hon säga? hahaha

Nej kalaset kallar. puss

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Hej hej!

Haft en bra helg?:)

2008-08-31 @ 14:44:32
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, du tog orden ut munnen på mig :)

Jag tänkte baka i morgon eller tisdag, jag vill baka pizzabullar :)

2008-08-31 @ 17:35:38
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0