go och glad!!

just nu känner jag mig väldigt goo :)
sängen är renbäddad, jag är duschad och insmord från topp till tå, jag har myskläder på mig, ligger under mitt rena täcke, osminkad och äter en glassstrut:D och jag känner mig som en prinsessa...

har sovit ca ingenting inatt, många orsaker till detta : ) inget nämnt inget glömt...
känt mig svimmfäridig hela dagen och varit så trött och nere så att jag kännt mig riktigt riktigt ledsen. typ som om något väldigt hemskt hänt mig.usch ja sömn är viktigt! framåt middagen vände humöret och när jag gick ut från varje vårdtagare så asgarvade jag, åt ALLT . hur kan man bli så tröt att man skrattar åt exakt allt?
snart vänder det väl och jag blir på ett jävla humör, lagom tills mamma och pappa kommer hem och vi ska laga tacos:D  älska tacos. men jag hoppas jag behåller mitt goa myshumör som jag har nu!! (för störtsta möjliga trivsnad)

jag har bytt jobb, liv och allt. ja jag har börjat ett nytt liv känns det som. ändå är jag så rädd för att inte räcka till! liksom, jag? Emma andersson, ska bli vuxen, stå på egna ben och följa mina drömmar, jag ska satsa högt!! jag tror på att om man kan så lyckas man...tummmen upp!

och dessutom så vill jag kramas just nu, visst är det kramväder? tycker verkligen det. man blir så myssugen och kramsugen i detta vädret. då man bara vill krypa upp under en filt o känna värmen från en annan människa.
sa det till vårdtagarna idag när de sa att de frös, hade ont här o där, var trötta osv.
- "jo, men det är så när det regnar. man blir trött och man fryser,. då vill man bara krypa ner under täcket och kramas"
och de allra flesta höll med mig:) haha..

ska som sagt sova ruset av mig nu sedan ska jag vakna pigg som en lärka, och köra till jobbet och njuta av mina 4 sista timmar i hemtjänsten, och invänta mitt nya liv som
Arbetslös.
arbetslös? kan ni tänka er. när jag var yngre så tänkte jag mig arbetslös som:
Stipigt hår, tänderna saknades, hängiga ögon, håliga kläder, illaluktande, rapar och fisar och inget liv typ. haha
och nu är jag arbetslös..
ska dock ändra synen på det, ska bara flitig, pigg, fräsch och glad arbetslös kvinna i mina bästa dagar:) haha

innan jobbet så ska jag som sagt äta tacos, finns det något godare?
think so:)

Nej nu ska jag nanni kudde.
skriver mer sen!! och förresten, så skulle jag vilja skriva en sak om en person men det ska jag inte göra sparar det tills längre fram, kanske:)

Puss på er alla snuttisar där ute!<3


 just nu är jag Goo, lade in denna bilden för att visa motsatsen till goo:) taaadaaa sliten emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0