home sweet home

måndag eftermiddag och vi är tillbaka i Stockholm..
har haft en helt underbar helg i skåne!!!
i fredags överraskade vi som sagt familjen, mest pappa för att han fyllde år men alla blev lika överraskade. :) kul.. hi hi hi!
i lördags var vi massa ärenden i lilla byn, umgicks och mös på gräsmattan. på kvällen kom min älskade vän Pernilla och hennes patrik på besök. vi satt allihopa och mös i uterummet och pratade skit.. Behövligt!
igår var jag och elin på smink party hos Ellinor, det var mysigt. skönt med liten egenvård:) det var mary kay produkter..
Efter det så Åkte vi hem, la på gräsmattan och drack cider och mös ännu mer.. härligt!
på kvällen färgade jag och elin håret,, åt middag med familjen och pratade skit..
Somnade runt 11 och gick upp klockan 5 imorse och för att ta flyget till stockolm klockan 7.. Trötta och väl hemma åkte andreas till jobb och jag gick och la mig..

Nu sitter jag och klöddar med telenor. de drog nämligen 700 kr ist för 200 kr och det känns för mig som otroligt onödiga utgifter denna månaden:) hoppas att jag får tillbaka pengarna annars blir jag arg. har dem på tråden nu, de skulle kolla upp det!

Ikväll blir det nog pretty women, en skön dusch och smoothies om jag känner oss rätt..

 
Tack min älskade familj för allt! en jättebra helg helt enkelt.<3




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv <3

2009-04-27 @ 16:27:05
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0