snabbblogg

okej! snabbblogg nu!
i fredes åkte mamma och pappa:/ ledsamt. men om kommer ju snart hem!
robert hade lagat mat till mig när jag kom hem i fredes och sedan åkte vi till Nova!
fick min efterlängtade skinnajcka av älskling, åh vad glad jag är :D <3 han är bäst.
kvällen bjöd jag älskling på snacks och god mat från Offside.
sen såg vi lets dance och mös hela kvällen. pernilla klippte även robert på kvällen! sötis han :D
igår var vi hos elin och åt frukost och tittade oc. stack hem och mös och gjorde oss klara sedan tog vi en tur till lund! såg PS. i love you. bra film:) älskling grät lite, naw tutte då! sedan mötte vi upp pernilla och jocke, som sett en annan film och så gick vi och åt på Wrap house. sådär gott! skullt varit med kryddat. sen stack vi till pernilla och jocke och kollade film, åt snacks och pratade!
idag har vi myst, elin är här och vi ska se alla program vi spelat in till mamma i helgen men det är ju totalt misslyckat ser det ut som. jag kan verklugen inte spela in!
ikväll blir det bowling i höör med jocke och pernilla! och sedan hoppas jag med hela mitt hjärta att älskling sover hos mig inatt med och då blir det ost och kex och film efter bowlingen!

nej nu ska jag elin ha datorn.

Jag älskar robert block!<3

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0