solen skiner ute

helgen som gått
i fredags så gjorde vi snittar till 1000, gjorde oss klara osv.
vi hade jättetrevligt här hemma , åkte till cafe opera. lite småsegt men kul!
såg Laila bagges dansare tobias där.. tydligen hade många fler från lets dance varit där men såg ej dom..
efter det blev det sjukthus besök..
jag grät o har aldrig varit så rätt i hela mitt liv.. alla dessa tankar!
min älskling är mitt allt och aldrig ska vi behöva lämna varandra.
tur att det inte var något farligt och alla vi alla mår bra nu.,
kom hem efter 8 i lördags morse. Jag andreas och elin såg ut som lik och var sjukt trött efter en morgon på sjukthuset.
så vi gick och la oss.
jag var så trött att det typ var svårt att somna. för trött för att sova? då har det gått långt.
vaknade, eller tvingade oss upp vid 15.00 på eftermiddagen.
la i soffan och åt chips.
på kvällen tittade vi melodifestivalen, beck och åt pizza.
somnade vid 12. Rekord med andra ord + att det var lördag..
i söndags åkte vi till täby..
åt äcklig mat och elin handlade present till andreas.
därefter lämnade vi av elin på arlanda..

det var jättekul att ha henne här.
Men vi hann ju inte med det vi ville pga allt fix i fredags o sen sjutkhuset som "förstöde" hela lördagen. men nästa gång blir det nog mer kulturelt o socialt:P

efter vi lämnar elin på arlanda så åkte vi till andreas föräldrar, därefter var det tacogratäng o beck här hemma.

är sjukt nere idag, jag vill jobba. men det är så svårt!
känns som att de jobben jag söker, de söker 355886 st stockholmare också..
borde gå ner till centrum + stinsen o dela ut cv men idag känner jag bara för att dra täcket över huvudet.
känner mig svag o misslyckad.
så det får bli senare idag eller imorgon.
kan ju inte se ut som att någon dött när jag söker jobb.
jag har inga pengar o är trött på att inte få jobba.
jobba är ju trots alla tidiga mornar, allt slip o släp jävligt bra...

nej nu ska jag sluta klaga.

jag har trots allt, världens bästa familj, världens bästa pojkvän, världens bästa vänner och världens finaste lägenhet!<3

nu ska jag försöka äta något, hungrig men ingen aptit.

puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

Wallander såg vi :P Och jag har världens bästa syster, saknade dig och Andreas lite idag :)

2009-02-09 @ 16:37:58
URL: http://elinandersson1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0