2 veckor

längesedan jag skrev!

iaf, hänt mkt på senaste. 2 veckor och en timme kvar tills jag springer ur skithögen Bergaskolan. måste bara få ge Bergaskolan ett stort minus.
jag tycker verkligen den skolan blir sämre o sämre. jag vantrivs där och mestadels av lärarna är dåliga.
jag kan inte säga att jag ansträngt mig för mycket men dels kan jag skylla på lärarna.
Ta ex vår kära naturlärare som både diskriminerar och särbehandlar. det är något av det värsta jag vet. jag tycker det finns gott om sådant i vårt samhälle redan.
känner för att skita i hennes prat, lämna in boken och tacksamt ta emot ett IG! men nej, jag tänker kämpa nu i slutet. Hon har nämligen ljugit och särbehandlat och helt plötsligt har jag 2 prov på en vecka att skriva.
det känns skit, jag orkar inget nu och det är riktigt svårt att lära in nu.
Men för att slippa allt gnäll så ska jag skriva 2 prov i det värsta ämnet ever, Naturkunskap B.
ingen förstår hur mycket detta suger! jag försöker, det gör jag verkligen men att ha en lärare som gör allt för o förstöra och dessutom sätter massa käppar i hjulet, man tröttnar. tyvärr!
och när hon säger att det är lååååååång tid kvar och jag ifrågasätter med att det är 2 veckor kvar så säger hon att ja men du kan få skriva ett prov en dag o ett annat dagen efter, utan hänsyn till att jag inte på en kväll lär in 100 sidor natur.
Och när hon dessutom säger: men kan du skriva ett på tisdag och ett på onsdag. för betygen ska vara inne på måndag, senast ändra på onsdag. vad tror hon? när jag får G i detta ämnet, om jag får det. så kommer jag inte ens bli glad. jag känner bara att den skolan är skit. sen finns det såklart lärare som har en stor guldstjärna! men ja, tyvärr ligger medelåldern på 60 och senila!

nog pratat om det kråkslottet.

Sista tiden har varit berg och dahlbana med allt.(speciellt skolan)
 Vill bara höja min älskade syster Elin upp för hennes enorma hjärta som hon har för andra människor. för att hon är hon och för att jag tycker om henne så mycket<3
Elin, du är stark och faktiskt riktigt bra.
Du kommer klara dig bra!
finns här för dig!

som sagt, snart student och bal. känner att allt nu i skolan kommer förstöra den. jag är inte lika taggad mer! :/ skolan tar kål på mig. men jag får se hur det känns efter nästa vecka då jag gjort klart allt!

Nej nu ska jag plugga, plugga och plugga.

Robert Block  v


Kraaaamm/
Emma<3

Kommentarer
Postat av: Ülle

kom ut i köket, vill ha krabba i skålen!:-E

2008-05-28 @ 19:10:31
Postat av: Robert

Robert Block

2008-05-28 @ 19:11:36
Postat av: Robert din man

DU är det absolut bästa som finns!
Längtar till helgen.
Älskar dig(L)

2008-05-28 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0