Vad ska man ha för rubrik?

idag känner jag mig mest arg och irriterad. Jag har gjort mig klar men ingenting händer! tar snart bussen till stan, tröstshoppar mig något onödigt plagg och åker sedan in till Pernilla och klipper mig och tröstar mig med det..
kan bli så jävla arg. Egoism på hög nivå!!
att jag gör små saker hela tiden, allt jag gjort, allt allt allt du inte ens lagt märke till. otacksam och ego på hööööög nivå..

Skulle kunna skriva allt här men det är det inte värt! vet inte varför jag ens skriver blogg. känns meningslöst men ändå inte!

för tillfället känner jag mig som en trasdocka. en sån som bara är född för att göra alla andra till lags men inte får något tillbaka!! för visst är det så? jag är ju trost allt rätt meningslös egentligen.

Undrar vart mitt liv bär av, vad ska det bli av mig?


Nej jag är för irriterad för att skriva så nu tror jag att jag antingen bäddar ner mig eller tar jag första buss eller närmsta bil någonstans..

Hejdå



(ge mig sommar och sol... brunbrända ben och.....en drink)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0