natti

nyss hemkommen från en kväll i ljuva Höör, ha ha ha : ) färgat håret hos min pernilla. och tittat på match!! kul att se handboll, längesen nu. och ja, jag blir sugen som fan när jag tittar på handboll.

Och såg att två anonyma kommenterat och frågat vad som hände med robert! gillar dock inte det anonyma. för er som känner mig vet att jag är hyper nyfiken:) iaf, robert och jag var inte gjorda för varnadra, för olika, tänkte olika och ville väl inte samma saker i livet för att sammafatta det kort och gott. jag känner att jag gjorde rät som gjorde slut! thats it.
nu mår jag skit bra och det är ju det viktigaste.
och ja, jag har kontakt med robert än:) vi är inte ovänner eller något.

och för er sötnosar som undrade hur jag orkar skriva så tidigt på morgonen. tro mig, det gör jag inte:) så tidigt på morgonen är som en karatefylla för mig, allt går utav sig själv och jag tänker inte särskilt mycket.. haha! så ja, det gick faktiskt rikigt bra!

detta skulle bli ett kort inlägg men vafan!!
skriver som alla de stora bloggarna, blondinbella, Kenza, Stina-lee osv, you name it. hahahahah!
-vad vill ni mina älskade läsare att jag ska blogga om?
hahahahha gud vilken stor bloggare jag är. snart börjar jag tjäna pengar på detta!
nej men ärligt, gå och lägg dig emma!

imorgon ska jag till landskrona och festa röven av mig, sedan bär det vidare ut. kanske malmöfestivalen. för där har jag så bra minnen från, brukar bli lyckat!
förra året måste det varit då jag var där med cousie josie,  det var kul.
men bästa minnet av malmöfestivalen måste väl ändå vara när jag och josiecousie kissar mitt bland cykelparkeringen bredvid stationen och kisset bara rann. haha nej gud vad äcklig jag är. sånt berättar inte damer om:) men jo, jag gjorde det. det är ju inte ens kul. men det säger ju ändå en del om hur kul jag tyckt malmöfestivalen är.
men envis som man är så får man väl ge det nya chanser. i hopp om att något kul faktiskt kan hända:D optimist som man är!!!

nej nu skall jag sova. NATTTIII<3


 
(är bara tvungen att berätta en liten story om denna bild. detta är jag efter studenten, samma natt. jag är i lagom berusat tillstånd, klockan är väl 06.00 på morgonen. efter detta ska jag borsta tänderna. min tandborste är där uppe, men där är ingen god tandkräm så jag tar en klick på fingret, för att sedan gå upp och lägga över det på min tandborste- fräscht, ja jag vet:D iaf så på något vis ska jag "vila" mig lite inne på toaletten. sätter mig på toalettstolen. sen minns jag inte mer! tror vi kom fram till att det slutar men att jag börjar minnas igen at jag står och tittar mig själv i spegelen, helt hård runt ögat, i håret och alldeles blå. jo då har charmiga jag typ somnat i mamma o pappa säng med handen i huvudet, samma hand som tandkrämen var på. så stelnad tandkräm är utkletat över halva huvudet. hahahah! vilken syn,synd att mamma och pappa var lika lagom berusade och inte fick med det på bild. hahaha )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du färgat ditt hår? :)

2008-08-15 @ 13:30:50
Postat av: Josie

AAAAHHHH HAHAHAHA. Det ska fan dig till det :)

2008-08-17 @ 14:40:28
Postat av: Josie

Haha usch ja det var inte lite kiss det! Vi är fina damer :)

2008-08-17 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0