Morning!

varför får jag sån ångest varje morgon? jag måste intala mig själv att gud vad skönt det är att komma upp, gud vad bra det kommer gå på jobbet och ryck, nu upp dig emma!!!

Godmorgon alla:D
har tid över, gick upp för tidigt. klöddade med klockan så var tvungen att gå upp.. typiskt!
är seg i kroppen iaf. bläää!!
en veckas jobb kvar nu, vad händer i mitt liv sen?!
Norge i en månad finns såklart i tankarna, ska jag?


Ska kanske träna handboll ikväll, och hur känns min mage pga det? som om att den ska sprängas bara genom tanken. men ska nog tvinga mig dit!

nej nu ska jag ta på min strumpor, kasta mig på cykelen och ut i det underbara morgonvädret...


Pussis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0