Morgon!

Godmorgon mina snuttisar:)
som vanligt, så har jag lika stor ångest varje morgon. jag hatar verklingen morgonen.. har aldrig gillat det!
Om jag så skulle behöva gå upp klockan 5 för att ta emot en miljon så hade jag mått dåligt!!

Nu är jag iaf uppe, påklädd och redo för jobb. Men det är kallt:(
slutar redan 14.00 och det är väl det man får tänka på när man går upp på morgonen. jag kan tycka att "ohh härligt emma, du har hela dagen framför dig sen" men grejen är att jag har inte ork till något. utan somnar oftast när jag kommer hem. sover alldeles för länge. och sen har jag inte någon ork efter det eftersom jag är trött för att jag har sovit. haha! vilket liv.
någon som känner igen sig?
brukar ju däremot bli bättre om man ex åker iväg någonstans. men vart liksom? shoppa ännu mer? nejdu, det besparar jag mig nog från.

nej time to work! och ser ni, så duktig jag är. seriös bloggare, uppe med tuppen och bloggar. haha!

Ha en bra dag, för det ska jag ha!!

P.s det känns lagom trist att åter igen vara så mycket singel som man kan bli. men detta behöver jag nog, även om jag tänker på dig ca 24/7!! :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med Robert då?

2008-08-14 @ 18:10:16
Postat av: G

Vad hände med Robert?

2008-08-14 @ 18:14:27
Postat av: Alexandra

Jag känner igen mig precis exakt på mornarna, mitt hjärta! Jag kan bara inte må bra kl 5 på morgonen, hur bra dagen än kan bli sen. ûnmöglisch! miss u <3

2008-08-14 @ 18:39:33
Postat av: Josie Cussi :)

Haha hur fan hinner du blogga kl 7 på morgonen? Jag hinner knappt trycka på start knappen till datorn :P Fortsätt blogga, jag är en trogen läsare :) Puss Söta Tösa

2008-08-14 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0