Jobb!

kom just från jobbet, kvällen har gått bra!:)
känns lite surt att komma hem såhär sent, gå och lägga sig och sedan gå upp tidigt imorgonbitti för att börja kl 7 igen. men ska bli skönt att för en gångs skull jobba dag.

nu när jag kom hem så kändes det tomt som tusan. Elin och Challe är inte här mer. de har flyttat ut! och tror aldrig att vi kommer bo tillsammans mer. Konstig känsla! men så är det. vuxenlivet smyger sig på mer och mer och innan jag vet ordet av vuxen så är jag mitt i skiten!:)

Pratade just med mamma om min framtid, har lite planer på gång. Men allt känns så långt iväg! :( ska iaf spara massa pengar nu så jg har att röra mig med när något skoj dyker upp.

imorgon blir det nog inte så mycket med mitt städprojekt men ska nog börja lite smått ändå! sen måste jag få med mig någon till Ikea en dag också:)

Nej, nu skall jag tvätta mig och bädda ner mig. kanske blir en film på det hela! ska bli riktigt skönt.. sen ska jag slänga iväg ett sms till min älskade syster:)

får se om mitt flitiga bloggande fortsätter imorgon:)


Pusspusskram/Ea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0