hola!!

igårkväll var jag hos nelan!:) det var mysigt. tittade på en bra film, åt nötter och godis och mat! trevligt trevligt.
kom hem vid 12 och då somnade jag gott:)

drömde om Blodinbella inatt, haha! att jag skulle umgås med henne. och så var vi och badade och hon var helt vild, energi till 1000 men jätte trevlig.. haha så var hon här hemma och varken elin eller någon såg att det var hon. hah! så när jag berättade det sen så blev de helt galna. ja en sjukt dröm:) men tänkte ändå berätta om den..

Jag och cornelia har höga planer om att dra utomlands nästa vecka:) där finns jättebilliga sista minuten, vi har inga jobb och livet är fullt av möjligheter:D det hade bara varit så jävla skönt att dra en vecka eller två. tummen upp för denna planen!

ikväll skulle egentligen jag rebecka frida och elin ha mys hos Elin men helt plötsligt så ville inte frida och rebecka, tur att jag inte handlat mat osv. så vad fan händer ikväll?
hatar när planer ändras. jag verkligen hatar det!

Jaja, nu ska jag gå och byta tröja och handla en sallad eller något.

skriver mer sen om min dag:)

Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0