hej...

idag har jobbet varit extremt slappt! skönt, fast ändå inte:)
nu är jag så sjukt nervös, har hoppat i träningskläderna. Det var ett tag sedan nu. innan bodde man i dem! det känns bra än så länge.
kommer bli sjukt jobbigt, men jag orkar ju det jag orkar, de ska ju inte förväntas för mycket. har ju inte tränat på några månader.. så :)
är rädd att jag inte kommer kunna skjuta. men det känns ändå som att det finns där någnstans:D

Håll tummarna för mig:D

fasar för morgondagen..

Makeupartist ligger mig närmre och närmre hjärtat:D

fick detta från min kära Kusin josefine:

"Makeupartist hade varit klockrent för dig. Kan helt klart se dig med en egen salong. Jag tror på dig :D"

Det värmer så himla mycket och jag blev jätteglad:D tack Couisejosie, och du, jack/tröjan är köpt på Gina tricot för 299 kr
och jag älskar den:D


nu ska jag gå och äta lite och sova. Kom på innan att jag kan ju inte äta kl 6 om jag tränar halv 7, gud vad man behöver tänka på mer än ingenting vilket jag gjort nu i snart ett år:D


Skiver mer sen om mitt kära träningspass. önska mig lycka till:D
Hur tror ni att det kommer gå?:)


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Karro!

Det kommer gå suveränt snäckan:):)

Och du! Makeupartist kommer bli skit bra för dig!! Det passar dig!! Hur är detmed dig annars? vad händer om dagarna?

2008-08-18 @ 17:11:46
URL: http://karolinawideheim.blogg.se/
Postat av: Josie

det var bara sanningen :) så ingen fara :)

oh vill ha den jackan. världens finaste är den!

<3

2008-08-18 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0