hej i stugan:D

nyss sovit och ätit:D och toffs som en ny människa. ska bara ta en dusch sedan blir det komplett:D
vet inte riktigt vad kvälllen bjuder på, eller jo kanske. men skriver det när det hänt, annars vet man aldrig om det händer:P


Linn var här nyss och sa hejdå, tänk att mitt Linn korvskinn åker till tyskland i ett år:( åhh. så jävla kul för henne och det kommer gå superbra och jag är avis på henne! men vi kommer ju ses igen, även om tiden kommer bli jävligt grym!!
Älskar dig Linn korvskinn<3

och om typ en månad åker emelie från mig, usch :( det kommer suga hårt. höll på att dö när hon stannade kvar i bulgarien i typ 3 veckor. detta känns piss!

och nu måste jag komma på vad jag vill göra annars kommer tiden här hemma suga så jävla mycket!! :(
vill också dra iväg en lång tid. men jag är så familjekär så jag kommer stå här och stampa hela mitt liv.. blä!
kan inte sluta längta och se fram emot tider då man träffar någon man vill leva med och som man känner är dörätt. så mysig den tiden kommer bli. men fram tills dess? vad händer då?


imorgon får nog bli mitt bildspel, för det har jag glömt bort idag:P hahaha.

hittade lite bilder från askerödsfesten som camilla skickade till mig för ett tag sedan som jag hade glömt bort:P tänkte bjuda er på det:D

Kyss<3

 Emma Posen;) as always..
 Jag och Pappa kim!!
 
Jag och världens bästa mamma:D <3

  Ehh nej, jag hade inte flest lotter på hela askerödsfesten:P 
  Mamma camilla och min söta pappsing:D
 Jag och Flöffa!
 "okej nu ska jag se allvarig ut för jag ler alldeles för mycket på bilder" här är resultatet. vad tycks?
 Seriös, som alltid!
 jag och världens sötaste Camilla:)

Kommentarer
Postat av: Linn

:D Det var roligt att träffa dig idag.. Love you to my friend. Vi ses om ett tag. PUSS

2008-08-21 @ 00:18:40
URL: http://metrobloggen.se/linnservin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0