Gäsp!

det var skönt att sova. men jag känner inte mig ett dugg utvilad. mår dock illa så trött jag är!! :/
ska sova länge imorgon, mmm love it!
hade varit roligare att ej somna ensam.... ;);)
i veckan bjuds det på lite olika festligheter. handboll imorgon kanske?!
jag är sugen på nötter... caschew, pistage, jordnötter, mandlar allt:D mmm...
hade velat ligga kvar under täcket hela kvällen.
MEN måste snart dra mig upp, göra mig klar? eller man kanske ska skita i att göra vid sig. vem ser det ändå?
kanske man ska ha glasögon ikväll, men nej då känner ingen igen mig..

någon som vill med på en Weekend?

jag har absolut inte något roligt att skriva om just nu, känner mig tom.

har fjärilar i magen? men varför?

tänkte att jag skulle göra en utvärdering av allt som jag lärt mig på jobbet i sommar. det är ändå MYCKET!

men nu ska jag gå och platta håret, för det ser ut som fan.. CIAO!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0