Fyfan!

helvetes min kropp. som att någon slitit den i 1000 bitar och sedan hällt frätande syra inuti alla ben. okej nu tror ni kanske"åh nej är hon olyckligt kär"
icke, jag har sån förbannad helvetes jävla träningsverk.. 

sovit gott, eller ja efter 3 sov jag gott, då jag gick på toaletten och sedan rättade till mina kuddar. varför har jag inte haft kuddarna så innan? det var ju hur skönt som helst och imorse ville jag inte gå upp.
idag har jag tom hunnit ta maskara, så för en gångs skull känner jag mig fit for fight:P tänk vad lite maskara kan göra, satsa på det ofta kanske?
nej men varför sitter jag här 7 minter innan jobbstart och pratar om maskara?

Nej time to work.. se ya later<3


ps. en hälsning till min kära far som är min trognaste Bloggfan;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0