en kväll på sjukhuset

Efter krocken på E22 idag så hade jag ont i nacken och huvudet och mamma ville att jag skulle åka in efter att ha pratat med någon doktor på telefon. åkte in till akuten i Lund. allt gick fort och jag fick ligga på en bår med nackkrage och stirra upp i taket. kändes smått läskigt! blev inrullad i ett annat rum där jag fick vänta ytterligare en stund. sen kom en doktor in, en snygg och dessutom glad och charmig doktor. han klämde och kände osv.
det var inget på skalettet utan musklerna o spänningar eller vad han sa!!
skönt. men gud vad jag har ont i huvudet nu nacken nu. Huvudet kan ju bero på alla tårar, då blir man konstig i huvudet!


usch ja, detta är en dag som jag bara vill glömma! men tyvärr kommer det ju icke bli så...
kommer jag aldrig få veta varför han tvärbromsade mitt på E22?

Nej jag säger som elin, detta var änglavakt<3


nu ska jag sova, och hoppas att jag mår bättre imorgon. jobb 7-16!! känns som det kommer bli segt imorgon...


PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

uach :( verkligen bra att det inte var mer allvarligt och att ni klarade er hyfsat oskadda!!!

2008-08-27 @ 17:14:45
URL: http://ellinor87.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hjärtat! vad har hänt? <3

2008-08-27 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0